באלוויר ”נהג מצויין, נחמד, אנושי וזהיר“
נסענו איתו נסיעה ארוכה מפושקאר לאודייפור משפחה שלמה בבטחה. הוא היה נחמד מאוד, הדליק מזגן ללא תוספת תשלום, מוזיקה נעימה. עשה עצירות בדרך היכן שביקשנו, נתן המלצות על מקומות בילוי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל