ג'ו הסעות בודפשט ”תענוג של שרות עם ג''ו!“
תענוג! ג''ו מקצועי, אחראי, יסודי ואמין ביותר!
הנהג המתין בשעה שנקבעה והיה אדיב במיוחד!
תחושה של בטחון ושרות מצוין!
תודה לך ♡.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל