פיורד ספארי בפלאם נורבגיה ”ספארי נטול חיות“
המקום מקסים, המדריך היה מעניין, מקצועי ונחמד ושעתיים ורבע חלפו במהירות.
האכזבה הייתה שלא ראינו חיות. לא כלבי ים או נשרים, רק עיזים שרעו בהר. וזו הסיבה שנסענו לשם. שיט רגיל יש גם במקומות אחרים. כנראה שלפעמים כן מצליחים לראות חיות בר אבל צריך לקחת בחשבון שלא בהכרח.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל