הזמינו online
מלון אינדיגו מדריד ”מלון מקסים במיקום מעולה“
מלון יפה נעים ונקי, לא המוני, בריכה מקסימה על הגג עם כסאות ישיבה ומוזיקה טובה (לא לשחיה מרתון) . שירות מעולה.
נמצא במיקום פצצה קרוב להכל.
ארוחת בוקר בקטנה, אין ירקות חחחח (אני הבאתי מהבית) אבל. מקבלים תפריט קטן ובו אפשר לבחור חביתה, מעיין שקשוקה ועוד. מקבלים לשולחן כמו במסעדה.
ממליצה בחום.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל