המדריכה אניה קוזלובה ”מדהימה - מלאת ידע (ואנרגיות)“
בדרך לויטנאם עצרנו בטיסת קונקשיין במוסקבה. היינו 3 משפחות של חברים עם ילדים. פגשנו את אניה בשעה 9 בבוקר מחוץ לתחנת הרכבת והתחלנו את הסיור באתרים מרכזים שנקבעו מראש עד לשעה ארבע אחה”צ.. אניה בחורה מקסימה וחייכנית, נמרצת מאוד וקשובה לכל בקשותינו. קיבלנו הסברים מקיפים על כל אתר וכל שאלותינו נענו בחיוך וסבלנות. לאחר ארוחת צהרים טעימה במסעדה טובה שאניה המליצה, המשכנו בשארית כוחותינו לעוד אתר ומשם חזרה לשדה תעופה. ממליצה מאוד על סיור כזה בטיסת קונקשיין עם אניה. קיבלנו ביקור והיכרות עם עיר נוספת שכנראה לא היינו מגיעים אליה במיוחד והכרנו בחורה מקסימה וחייכנית שנתנה לנו טעם של עוד. מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל