קניון דאז ”קניון שווה בעיר אינסברוק“
קניון מוצלח מאוד עם סניפים גדולים ושווים של רשתות כמו Primark ועוד. לשים לב שנסגר יחסית מוקדם. נמצא במיקום נוח למציאה עם חנייה נוחה. ממליצים מאוד, אפילו כדאי להקדיש יום מלא ובוודאות יותר מכמה שעות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל