ג'ו הסעות בודפשט ”מומלץ בחום!“
ג''ו הגיע בזמן גם בהלוך וגם בחזור (אמצע הלילה) , שלח הנחיות מדויקות והיה אדיב ומקצועי. יש לו רכב גדול, נקי עם כסא בטיחות ומחיר הוגן, היה תענוג לנסוע איתו לשדה ומהשדה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל