ג'ו הסעות בודפשט ”שירות מעולה!“
ממליצה בחום! ג''ו מקצועי, דייקן ואדיב. שירות מעולה, היינו חמישה נוסעים הרכב היה גדול וממוזג. בפעם הבאה בבודפשט בהחלט נזמין את ג''ו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל