אדריאנה ”מדריכה ברומניה מצויינת“
היינו 4 זוגות (70+) הזמנו את אדריאנה יחד עם נהג בשם ואסילי (נהג מדהים ואדם מקסים) להדריך אותנו לטיול ברומניה במשך 9 ימים. הצפיות שלנו לא היו גבוהות במיוחד ונסענו בעיקר בגלל החברים. בגלל אדריאנה המקסימה שדיברתי עברית מצויינת הטיול היה נהדר. אני מאוד ממליץ עליה היא אינה יקרה, נוחה מאוד וגמישה אבל מעל הכל אישיות מקסימה. מי שמשתמש בשורותיה פשוט מרוויח. בהצלחה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל