בטיחות ואזהרות בפיליפינים ”גנבות בפיליפינים“
נסיעה בג׳יפני בפיליפינים אמנם זולה מאוד ונוחה אבל חשוב לשמור טוב על התיקים שלכם. אנחנו נסענו בג׳יפני בסבו סיטי ובגלל הצפיפות של האנשים לא שמנו לב שמישהו מכניס לנו יד לתיק וגונב לנו את הפלאפון אז בהחלט שווה לשמור ממש טוב על הדברים ולא לחשוב שהפיליפינים תמימים ונחמדים תמיד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל