מידע חיוני נוסף בהודו ”שיפור תדמית המטייל הישראלי“
בהודו כמו גם בתאילנד, נפאל ועוד מדינות בעולם כבר קיימים מקומות שבהם כתוב בפירוש שאין כניסה לישראלים! אין דבר יותר מרתיח מלהגיע לביקור בעיר מסוימת ולקבל כזאת קבלת פנים, אבל לצערי אני מבין את הגישה המקומית. אני פונה אל כולם אנא כבדו את המקומיים. אין ספק שבהודו המקומיים יכולים בצ`יק להביא אתכם למצב רתיחה אבל צעקות ויחס מתנשא כלפי המקומיים לא יועיל. אין לי בעיה על העובדה שהישראלי אוהב להתמקח עד זוב דם על רופי אחד אבל יש לכבד את הסוחר ואת סחורתו. אני לא מנסה להיות אימא של אף אחד, אך אין זה צודק שבגלל קומץ של אנשים תיווצר דיעה שלילית על כלל הטיילים הישראלים. לצערי, הרושם השלילי כבר קיים, בואו ננסה לשפר לטובה את המצב
תעשו חיים
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל