מלון מיי גסט רומא ”מקום מצויין וביתי ברומא“
המקום ברומא ממש נחמד וביתי. סטפנו הוא אדם שמוכן לבוא לקראת בכל דרך ותחום. המקום נקי, מרווח ונוח מאוד. ארוחת הבוקר עשירה מאוד ובכמויות נדיבות. סטפנו גם דאג לנו לארוחות שבת, כולל כל הטיפול והעריכה של השולחנות.
אנו מודים לסטפנו על העזרה, החיוך, הנכונות ורוחב הלב בכל תחום ותחום – הרגשה של בית חם והבנה של צרכי האורח, במיוחד לנו, שומרי השבת. תמיד מחייך ועוזר בכל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל