ג'ו הסעות בודפשט ”הגעה חלקה וחזרה נעימה“
התקשורת עם ג׳ו והנהגים שלו חלקה, מקצועית, מדוייקת, טובה ונעימה. דיוק מושלם. הנהג היה אמור לאסוף אותנו מלובי המלון ב 5:45 בבוקר ולפני הזמן כבר הגיע והמתין לנו. לא היה צריך להזכיר לג׳ו את הנסיעות. הוא היה זה שפנה אלינו, הזכיר וסגר את הפרטים. אנחנו מאוד מרוצים! תודה רבה ג׳ו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל