ג'ו הסעות בודפשט ”אמין אדיב ודייקן ממליצה בחום“
אמין מעולה סבלני מסביר הכל ברור דייקן חיכה לנו עוד לפני שהגענו בהלוך ובחזור מחיר הוגן לשעות הלילה המאוחרת ולפנות בוקר נהגים אדיבים עוזרים עם המזוודות להרים ולהוריד שזה חשוב כי היינו רק בנות 🤪 ממליצה בחום שווה
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל