אסיאטיקה טראוול ”טיול עם חברת אסיאטיקה לוויטנאם“
בחודש נובמבר 19 טיילנו זוג עם חברת אסיאטיקה בטיול שאירגנה ותיכננה לנו הסוכנת פיבי המדהימה.
נסענו דרכם למשך 15 יום שבכל מקום חיכה לנו רכב עם נהג;המלונות היו מצויינם;ולכל אורך הטיול דאגה פיבי להתקשר ולבדוק שהכל בסדר.
אנשים מדהימים מחיר הוגן; ממליץ מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל