אסיאטיקה טראוול ”אסיאטיקה - התאכזבנו - לא מומלץ“
בעקבות המלצות רבות פנינו גם אנחנו לחברת אסיאטיקה.
למרות שביקשנו תכנית מותאמת לדרישותינו קיבלנו בדיעבד תכנית מוכנה שכנראה אחידה לכולם.
נציגת החברה שכנעה אותנו שסאפה מדהימה ושכולם עולים לשם.
מצאנו את עצמנו בעונה לא מתאימה עם ערפל סמיך וטראסות חומות ללא אורז.
כשחזרנו להאנוי ופנינו לשאול למה בנו לנו תכנית לא מותאמת עונה ענו לנו באדישות ואפילו זלזול שזה מה שהסכמנו עליו והם לא שולטים במזג האוויר.
זה לא נגמר בסאפה ובעצם הובלנו ע”י התוכנית של אסיאטיקה כמעט לכל מלכודת תיירים שאפשר לבקש - היה פשוט מאכזב.
בחירת המלונות הייתה לא טובה ולמרות שביקשנו מרכזי מצאנו את עצמנו בהויאן כ-2 ק”מ מהמרכז.
שוב בשיחת הטלפון נענינו בזלזול שיש אופניים במלון ואנחנו יכולים לרכב כמה דקות למרכז.
מי שמחפש בינוני או לטייל במלכודות תיירים אסיאטיקה היא בדיוק הכתובת. בחרנו להיות חלק מהעדר שהולך עיוור אחרי כולם וזה עלה לנו בטיול מאכזב למדי שגם לא עלה זול.
הם היו די יקרים ביחס לחברות אחרות וביחס למה שנתנו ולא הייתה לנו בעיה לשלם להם יותר אילולא היינו מקבלים יותר.
אבל שילמנו יותר וקיבלנו הרבה פחות לטעמי.
בקיצור ממליץ לכם לבדוק היטב את המסלול ולא לתת לספקים לקבוע לכם.
על אסיאטיקה כבר הבנתם מה דעתי.
בהצלחה לכולם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל