ג'ו הסעות בודפשט ”ממליצה בחום על ג''ו הסעות“
ג''ו היה מקסים! קבענו בהודעות שבוע לפני נסיעה מהשדה לאקווה וורד וחזרה. גם כשהודעתי לו על עיכוב בטיסה הוא היה שם בזמן! בחזור הוא גם הגיע לאסוף אותנו וחיכה עד שנסיים להתארגן. יש לו אוטו גדול, בגאז גדול. יש לו בוסטר אם צריך. המחיר הוגן (שילמנו ביורו אבל אפשר גם במטבע מקומי) . אם נחזור לבודפשט כמובן שנקח את ג''ו שוב. ממליצה בחום לכל מי שצריך הסעה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל