ויזה ומעברי גבול באוזבקיסטן ”ויזה , כסף ותרופות“
שלום,
זה עתה חזרנו מטיול מקיף באוזבקיסטן.
כידוע, החל מתחילת 2018 אין צורך בוויזה בכדי להיכנס למדינה.
בניגוד להנחיות שקיבלנו, לא נשאלנו איזה סכום כסף הבאנו עימנו (נאמר לנו שמותר 2000 דולר לאדם) , גם לא נשאלנו לגבי תרופות שהבאנו אתנו (אמרו שבודקים בכניסה) .
טיול מהנה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל