תרמה בוקרשט ”תשכחו ממסאג' אבל עדיין מומלץ“
ניתן לרכוש כרטיסים שונים – הרגיל עם ילדים זה גלקסי ויש את המשודרג למבוגרים בלבד שם הסאונה, הבריכות המיוחדות והדובדבן – אופציה לרכישת מסאג׳ רק שם. פינטזתי על מסאג׳ טוב לסיים את הטיול, אז קנינו חלק כרטיסים רגילים וחלק משודרגים בציפייה למסאג׳ טוב. לצערי כשהגענו לעמדת הספא לתיאום מסאג׳ נאמר לנו שהמסאג׳ הבא הפנוי הוא ב-8 בערב. היה 12 בבוקר שנכנסנו, כמובן שויתרנו, אין סיכוי שהיינו נשארים כל כך מאוחר.
קבעתי טיפול פנים ל-3 הוא התחיל באיחור אבל היה מעולה. לילדה שלי בת ה-5.5 היו מעט מעט מתקנים לעלות עליהם, לילדים מתחת לגיל 8 אין כל-כך הרבה מתקנים בגלקסי. שתיה ליד הבר בבריכה לא יקרה כלל וזה סוג של חוויה מרעננת למבוגרים ולילדים. הגענו בהסעה חינם של המקום, ניתן לראות באתר שעות ונקודות איסוף. הם מתעקשים על להיות שם עם בגד ים שזה קצת הזוי ואם אתה מתלבש דורשים שתתפשט לבגד ים, קצת הזוי. תביאו מגבות כי הם גובים על זה כסף.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל