מלון הולידיי אין מינכן - סיטי סנטר
הזמינו online
אנחנו זוג טיילים בוגר ומנוסה ושהינו כמה לילות במלון בעת ביקורנו האחרון במינכן. המלון מחודש והחדרים במצב מעולה. במלון מספר קטגוריות וניתן לבחור בחדרים סטנדרטיים או בחדרי אקזקיוטיב. שני הסוגים בגודל דומה. ובשניהם ניתן לבחור באופציה של ארוחת בוקר כלולה. ההבדל העיקרי בין החדרים הוא שחדרי האקזקיוטיב ממוקמים בקומות הגבוהות יותר ומעוצבים בסטנדרט גבוה יותר. בחדרי האקזקיוטיב מקבלים שני בקבוקי מים ושני חטיפי שוקולד בחינם… לדעתנו לא שווה את הפרש המחיר הניכר בין שני הסוגים…
הצוות קשוב ואדיב ביותר, וארוחת הבוקר מעולה כצפוי ממלון בסדר גודל כזה.
היתרון הגדול של המלון הוא מיקומו. ממש מתחת למלון נמצאת תחנת הרכבת התחתית כך שניתן להגיע אליו משדה התעופה ברכבת העירה לתחנת הרכבת המרכזית וממנה ברכבת ה-S bahn ממש למלון עצמו. הגישה למלון וממנו לתחנת הרכבת התחתית היא דרך קניון קטן הנמצא מתחת למלון ובקניון סופר ענק וחנויות נוספות. למלון הסדר חנייה יקר למדי עם חניון צמוד, אבל למי שלא מוכרח רכב – במינכן לחבורה ציבורית מעולה ובהחלט ניתן להסתדר היטב ללא רכב.
מסביב למלון בתי קפה ומסעדות רבות מכל הסוגים, סנדביצ׳יות, בארים, סיניות, תאילנדיות וכמובן מקומיות.
המלון במרחק הליכה קצרה לדויטשה מיוזאום, וכ-20 דק׳ הליכה מכיכר מריאן המרכזית שבעיר ולרחובות הקניות שמסביבה.
מילה של אזהרה, במלון מתקיימים הרבה כנסים וסמינרים, ולעיתים הלובי הומה מאדם, זהו אינו מלון בוטיק קטנטן… אך בהחלט מומלץ.
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל