חברת ארגו סאני ביץ' אנד בנסקו - טיול נגמ"שים ”אין מה לעשות לא בעונה הכל סגור“
הגענו לסאני ביץ בבורגוס בתחילת אפריל. למעט מלון אחד (פלטינום) הכל היה סגור. אין אפילו סופרמרקט פתוח. נסענו לנאסבר ושם היו מעט מאוד חנויות פתוחות. הכל שומם. המרחק לבורגס עצמה הוא כ 40 דקות נסיעה. אם אתם מתכננים להגיע לכאן לא בעונה עדיף לוותר ולחפש יעד אחר. העונה מתחילה בתחילת יוני. עד אז אין מה לחפש בסאני ביץ. ריק. שומם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל