המדריך דויד קובוס ”קשוב לילדים, חייכן, אדיב והכי חשוב מכיר כל פינה בהרצלונה“
הגענו לדויד בעקבות ההמלצות שקראנו כאן ב"למטייל" לא הצטערנו. נהנינו מאוד מהסיור! דויד הצליח לעורר בילדים עניין והם רצו ממקום למקום בעקבות המשימות - גם בימים שאחרי הילדים היו ערים יותר לדברים שראו בעיר וגם חיפשו עוד דרקונים. בנוסף דויד דאג גם למבוגרים שבינינו עם הפסקת קפה במקום מיוחד גלידה משובחת והסברים ארוכים יותר למתעניינים. מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל