המדריך לואיס אורלנדו ”המלצה על המדריך לואיס אורלנדו“
מצטרפת להמלצות על לואיס אורלנדו.
חזרנו לפני יומיים מטיול בן שמונה ימים בקובה.
בהדרכתו של לואיס, שהוא גם נהג וגם מדריך. לואיס אדם נהדר, טוב לב, מתחשב, דובר אנגלית טובה ובתור יליד המקום הוא בעל ידע רב על קובה מהיבטים שונים. הוא עובד בעיקר עם ישראלים ולכן מכיר את דרישותיהם ואופיים ומתאים עצמו לכך. אין ספק שטיול בקובה לא יהיה דומה בחוויה ובתחושות ללא לואיס!
ממליצה בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל