מידע חיוני נוסף ברומניה ”נסיעה לרומניה - לא מומלץ“
חזרנו השבוע 29/8/07 אני ורעייתי מטיול בן 8 ימים ברומניה הרי כמה המלצות:
באופן כללי רומניה היא ארץ אירופית קלאסית, אם כי הנופים והאטרקציות נופלים בהרבה משאר ארצות אירופה הסמוכות. זאת ועוד - המחירים כל כך גבוהים עד כי לא ניתן לקנות שום דבר, הכל יקר, מערכת הכבישים גרועה, ללא שוליים, ללא מדרכות, ללא שלטים באנגלית, האנשים לא יודעים שום שפה מקובלת אלא רומנית, הצוענים מסתובבים חפשי ומחפשים לגנוב מהתיירים.
שוטרי רומניה מתלהבים ממכמונת המהירות עד כדי כך שהם מציבים אותה בכל כפר נידח כל כמה קילומטרים גלאי הראדר מצפצף, מהירות נסיעה ממוצעת כ - 50 קמ``ש. רוב התיירים הם קבוצות של ישראלים.
בשדה התעופה אם אתם נושאים עמכם בתיק היד שתיה או סוללות גם בתוך המצלמה הם לוקחים וזורקים לפח, ואם השעון שלכם נאה תתבקשו להעבירו בשיקוף ולא תראו אותו יותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל