טרנספרומא ”לא מומלץ“
לא מומלץ! הזמנו אוטובוס ל35 איש מנמל רומא ב 21/8/19 לעיר וחזרה וב 22/8/19 מהנמל פירנצה לעיר וחזרה.הנהגים לא חיכו לנו בחניית האוטבוסים בירידה מהספינה לא הודיעו היכן חונים והיו ללא סימון שמינו כפי שסוכם עם חברת אייל טרנספרומא. גם כשיצרנו קשר טלפוני עם הנהגים הם לא ידעו מילה באנגלית מה שהיקשה יותר על איתורם. מעבר להיטלטלות עם ילדים קטנים בחום אוגוסט איבדנו כשעה מזמן התיור ברומא ופירצה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל