הזמינו online
מלון בארסלו רויאל ביץ' ”זה לא מלון 5 כוכבים“
אנחנו זוג מבוגרים באנו לנוח ולפוש במלון 5 כוכבים שכנראה שכח מזמן מה זה 5 כוכבים. האוכל בארוחות הערב לא טעים ממש. ארוחות הבוקר בסדר. לקחנו סויטה כדי להתפנק אבל ריח הביוב בחדר. שרות הניקיון חדרים העיצוב הספקת סבון שמפו מתחת לכל ביקורת. הדבר היחיד במלון היא הברכה הנפלאה והשטח מסביב לברכה מזה נהנינו מאוד. כל היתר ברמה של 3-4 כוכבים.
סאני ביץ הוא אזור שכולו מלונות דוכנים של סחורות זולות ומסעדות בלי סוף קאזינו וכנראה בילויי לילה שמתאימים לאנשים צעירים למבוגרים כמונו ממש לא מתאים זו לא בולגריה זה מקבץ של תיירות זולה. על עיירת הדייגים הקרובה נסאבר מאוד מאוד ממליצים סיור של יום בסמטאות עם ארוחת דגים זולה נפלא.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל