ג'ו הסעות בודפשט ”5“
אני ממליצה מאוד.היה כיף לנחות ושיקבלו את פנינו. הנסיעה היתה חוייתית כוללת טיפים היכן לטייל. הנהג הגיע בזמנים שקבענו מחיר הוגן ושירות מעולה. אורית מגון.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל