המדריך דויד קובוס ”מדריך מקסים לברצלונה!“
טיילנו עם דויד בסוף נובמבר בברצלונה, בטיול בר מצווה לבננו. דויד היה מקסים, ידידותי, משעשע והתאים את עצמו בדיוק למה שעניין את הילד. הוא לקח אותנו למקומות שלא ידענו שקיימים בעיר, סיפר לנו דברים שרק מקומיים יודעים, ועשה את הכל בחביבות, נעימות ובאווירה כייפית. מרגישים שדויד אוהב מאוד את ברצלונה ויש לו ידע עצום עליה.
זה היה באמת תענוג!
אין ספק שהסיור עמו שינה לנו את כל החוויה של המשך הטיול בברצלונה! מומלץ בחום רב!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל