הנהג מריו ”מיכאל- נהג מונית מומלץ “
אדיב מאוד, מדבר אנגלית, ומעט עברית.
שכרנו אותו ליום שלם, והיה מאוד נחמד, הסביר על האטרקציות, ונתן המלצות. הוגן מאוד מבחינת מחירים. מצורף כרטיס הביקור שלו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל