הנהג מריו ”אין עוד אחד כמותו!“
אז חזרנו משבוע בורנה בעונה שהיא לא התקופה (פברואר) .
ביום הראשון החלטתי לקחת נהג שיתלווה אלינו לכל יום למסע קניות שלקח על כך 120 לבה.
ביום השני החלטתי להקשיב לעצותיהם של החברה פה ולהתקשר למריו, כמה שאני שמח שהחלטתי להתקשר אליו!
בן אדם מדהים בכל מובן של המילה,
דאג לנו בכל יום ויום לתוכנית שלמה, לאן לנסוע מה לראות והכל בהתחשבות בעלויות ובבקשות שלנו,
לקח אותנו לשייט ביער, רכיבה על סוסים, טיול בחצי אי (קאפקלירה) , מטווחים, רומניה, קתדרלה, ועוד המון שאין טעם להזכיר כאן.
אפילו שזו לא עונת התיירות מריו דאג להראות לנו כל נקודה ונקודה וישב כל ערב לבנות תוכנית שמתאימה לתקופה ואפשר לטייל בה.
כל המסע הזה היו בעלויות סמליות באמת, לעומת הנהג של היום הראשון.
מריו נהג הגון, בן אדם מדהים לפני הכל, וחשוב מאוד לציין שהוא דובר עברית ורוסית (אתם תצחקו הרבה מהשפה שלו)
ממליץ עליו בחום רב! מומלץ לדבר איתו עוד מהארץ בשיחת וואטסאפ ולהתייעץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל