תקשורת ואינטרנט בארצות הברית (ארה"ב) ”סלולרי לשיחות לישראל“
עצה שתחסוך לכם הרבה: תכנסו לכל חנות של סינגולר, הסים חינם! (אם מבקשים עלו כסף עובדים עליכם). התוכנית כזו, מספר טלפון אמריקאי, דולר ליום (אם לא מדברים לא משלמים)
שיחות חינם למנויי סינגולר:
10 סנט לדקה
29 סנט לישראל
10 סנט לשיחות נכנסות מישראל
5 סנט ל- sms
אפשר להביא טלפון מהארץ רק לבדוק לפני זה שהוא פרוץ (פריצה מתבצעת ע``י קוד שאפשר לחפש באנטרנט ע``פ סוג ודגם המכשיר)
שתדעו בארה"ב משלמים גם על שיחות יוצאות וגם על נכנסות...
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל