בודפשט עם משפחת בנאי ”סיורים עם דניאל, מושלם!“
עשינו 2 סיורים עם דניאל, פשוט מושלם זה המילה! הוא הסביר וסיפר ממש קצר ולעניין, בלי לחפור. מעניין מאוד ואווירה זורמת וכייפית. דאג לכל, שירותים, כל סדר המסלולים מתוכננים מעולה בקטע של ישיבה לאוכל או לקפה בדרך. מומלץ מאוד מאוד.
ואגב הרבה יותר שווה לקחת סיור מאשר להתחרבש לבד לאן ללכת ומה לעשות, הוא פשוט עושה לך את העבודה ובנוסף ממליץ על עוד דברים ואפשר לשאול אותו שאלות על מקומות וכו.
אל תפספסו!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל