ג'ו הסעות בודפשט ”מומלץ“
הגענו 6 אנשים עם כבודה.
ג''ו נתן לנו תחושת ביטוח, ידענו שאנחנו בידים טובות ודואגים לנו, עוד לפני שנחתנו.
הוא כבר המתין לנו כשהגענו, היה סבלני ונתן כמה טיפים על העיר.
לא היתי מודאגת לרגע שיהיו בעיות.
נסעה איתנו אמי שלא מטיבה ללכת, הוא עזר לה להיכנס לרכב הגבוה, אפילו הוציא שרפרף.
ממליצה בשקט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל