אגם קורנס ”המקום ממש משעמם“
אין מה לעשות באגם זה. לא נוח להיכנס למים. לא מתוחזק. המון עשבים ואבנים בירידה לחוף. למעט טברנה צמודה לאגם. הגעתם למקום יהיו מספר תיירים בודדים. הנסיעה למקום בעזרת וויז. הכבישים צרים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל