סילביו וילסאן ”אופנועי שלג ברומניה בין בוקרשט לברשוב (AZUGA)“
נסענו 5 אבות וחמישה בנים לסקי בפויאנה ובדרך חזרה לבוקרשט היה לנו העונג להנות מחוויה נפלאה של רכיבה על אופנועי שלג. סילביו הבעלים היה שירותי ונפלא. מדבר מעט עברית. הכלים היו חדשים הקסדות המלאות הוצאו מקרטונים חדשים. בטיחות ברמה גבוהה, בשונה מחוייה פחות בטוחה שעברנו בבולגריה. מהנה, כיף נעים וזול. כ 60 יורו לאדם כולל קסדות וציוד לשעה
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל