הנהג סוג'י ”נהג מומלץ מאוד בסרי לנקה“
חזרנו מטיול בן שמונה ימים בסרי לנקה עם סוג'י. סוג'י נהג אמין וחביב, עשה הכל כדי להנעים את שהותנו ואף למעלה מזה. אדם נעים הליכות שהיה קשוב לכל בקשה והיה בראש אחד איתנו.
נהג זהיר. דובר אנגלית טובה ומדבר קצת עברית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל