אחמד מסטרחי ”מומלץ!“
מדריך אמין, נחמד ונעים, גוד-וייב. פעמיים השתמשתי בשירותיו לשביעות רצוני, בפעם הזאת נתקעתי בגבול ולא רצו להעביר אותי, התקשרתי אליו ותוך שעה הוא היה שם וסידר לי את הויזה וכל העניינים. מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל