ווייט קפה ”מסעדה ובית קפה סמוך לפיאצה ברבריני“
זו פעם שניה שאני סועדת במסעדה זו ברומא.
יש לה שתי כניסות – משני רחובות שונים. מבחוץ בחזית שליד ככר ברבריני ראיתי בעיקר גלידות, ולא שמתי לב שבעצם זו גם מסעדה. פעמיים אכלנו אוכל איטלקי: ספגטי ברוטב עגבניות עם בזיליקום טרי בתוספת פרמזן, כל ביס היה חגיגה לפה. ממתינים מעט כי הם מכינים הכל טרי במקום. בעלי אכל ספגטי בולונז שגם היה מאוד טעים.יש להם ניוקי ברוטב שמנת-מעולה!
המסעדה הינה עממית ולא מפוארת, וגם המחירים לא יקרים. מה שאכלנו היה איטלקי אותנטי. יש גם בשרים וגבינות. מנה ספגטי ברוטב עגבניות+ספגטי בולונז+מיץ תפוזים סחוט טרי עלה 25 אירו +מס וטיפ, סה”כ שילמנו 30 אירו. בתאבון!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל