גני אגפאנטה ”גנים ברמה בסיסית ללא שום אטרקציה מיוחדת“
הגענו למקום על פי המלצה באחד מספרי מדריכי הטיולים. המקום מוכר גם בלשכות התיירות באזור. הגנים בנויים משיחים ועצים די משעממים. ההליכה בשבילים לא מטופחים ולא נוחים. אין שום הצדקה לטרוח ולהגיע למקום. מה עוד שדמי הכניסה (שאינם מוזכרים בעלוני הפרסום שבלשכת התיירות) הם 10 יורו לאדם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל