ג'ו הסעות בודפשט ”ג''ו הנהג מספר 1“
קיבלתי המלצה על ג׳ו מחברה, הזמנתי אותו לאסוף אותי מהנמל ובחזרה מהמלון, תמיד היה מוכן לפני הזמן, אדיב מאוד, שירותי, עזר לנו והמליץ על מקומות לטייל וגם לא יקר יחסית למוניות. ממליץ עליו בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל