ג'יאני וינזיאנו ”המלצה חמה על הנהג ג'יאני“
חזרתי לפני מספר ימים מטיול ברומא. לפני נסיעתי ראיתי פה באתר המון המלצות על הנהג ג'יאני, והחלטתי לקחת אותו להעברות משדה”ת למלון במרכז רומא.
כבר מההתחלה התקשורת מולו היתה מאוד נעימה ונוחה, גם במיילים וגם בוואטסאפ.
ג'יאני הגיע לפני הזמן לחכות לנו בשדה”ת, קיבל את פנינו בלבביות, דיבר עברית ונתן הרגשה מצוינת.
הוא הציג בפנינו נהגת אחרת, סימונה, מקסימה ונעימה, שלקחה אותנו למלון כי הוא לא יכול היה,
אבל היה לו חשוב להגיע בעצמו ולהכיר לנו את סימונה ולוודא שאנחנו מרוצות מהשירות ויודעות שאנחנו בידיים טובות.
גם בחזרה לשדה”ת נסענו איתה.
הגיעה לפני הזמן, הרכב נוח ונקי, והמחיר סביר- 45 אירו לכל כיוון לעד 4 אנשים.
אמין ומומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל