מזקקת ג'יימסון ”מזקקת ג'יימסון“
דבלין ידועה ב-2 דברים עיקריים: המבשלה של גינס ואיזור הטמפל בר.
יש עוד כל מיני אתרים מעניינים יותר ופחות בעיר, אבל הרבה אנשים מפספסים אטרקציה מאוד מעניינת והיא נמצאת במרוחק משאר האטרצקיות בעיר ומהמרכז, ברחוב צדדי שניתן להגיע אליו רק אם מחפשים אותו ספציפית.
וויסקי אירי נחשב לוויסקי איכותי ואחד המפורסמים שבהם הוא וויסקי "ג'יימסון". בעבר, המזקקה בה הכינו את הוויסקי הייתה בדבלין. מאז היא הועברה, אך המקום הפך ל"מוזאון".
במקום לא ניתן לסייר לבד, אלא בסיורים מודרכים בלבד אשר יוצאים כל שעה (חובה להירשם יום מראש, במיוחד בחודשי הקיץ שם יש עומס חריג על המקום).
המדריך במקום מספר לכם את הסיפור של המקום, מראה לכם איך מכינים את הוויסקי, איך הוא מיושן ועוד. הסיור חווייתי ויש אומרים שאף יותר מזה שבמבשלה של גינס (ואפילו זול יותר).
טיפ קטן לסיום: במהלך הסיור המדריך יחפש מתנדבים. הוא לא יסביר למה.
תתנדבו. תודו לי אחר כך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל