מזקקת ג'יימסון ”מאוד מעניין “
מפעל שהוא בעצם מוזיאון וכמובן שיש גם פאב. סיור של שעה מאוד מעניין ואינפורמטיבי. ביולי אוגוסט כדאי להזמין מראש סיור דרך אתר האינטרנט, כי הסיורים די מלאים, היינו ארבעה אנשים ביולי וכמעט שלא נשארו מקומות יומיים מראש. יש סיור כל 25 דקות. בסוף מקבלים גם קוקטייל עם ויסקי חינם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל