טיסות בסלובקיה ”חוות דעת לטיסה עם wizz “
נסענו – משפחה – לסלובקיה הנהדרת דרך בודפשט עם wizz. אני נוסעת מנוסה מאוד מאוד. עשרות טיסות ליעדים שונים. הזדעזעתי מהחברה הזו. גם בהלוך וגם בחזור מצאו תירוצים שונים לסחוט ממנו כספים נוספים בשדה התעופה וגם מנוסעים אחרים. תירוצים שונים: על הליך הרשמה לא תקין, על תיקים לא תקינים… ועוד. אפס חמלה, קשיחות ואנטיפתיות. זה חזר על עצמו גם בהלוך וגם בחזור. גם כשפניתי במייל לשירות לקוחות שלהם נתקלתי באנטיפתיות גמורה. הרגשתי חובה לשתף…
זה מאוד יוצא דופן. רוב חברות התעופה מאוד מאוד בסדר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל