חברת פרנדלי טרקס אדוונצ'ר ”יותר מהדרכה - אנשים יוצאי דופן“
בספטמבר 16 הגעתי לנפאל עם חבר לעשות את שלושת הפאסים של האוורסט. שכרנו את שירותם של Friendly Trekkers על בסיס היכרות מוקדמת של מכר. לא ידענו בדיוק את מי נפגוש ואיך הם יהיו, ורק אוכל לספר כמה ברי מזל היינו. צ'נדרה ואחיינו קאבי, מעבר לדאגה הבסיסית לכל כמארגנים, היוו לנו סלע להשען עליו לאורך כל הדרך, הכניסו אותנו לביתם הפרטי בכפר! ונתנו לנו כסא ליד שולחנם. נהדרים, יפים, חזקים מאוד(מטרקים עם ג'ינסים ומכופתרות), ובעיקר חברותיים, כמעט מיותר לציין שעד היום אנחנו בקשר. לכל מי שמעוניין במסע דרך נפאל היפהפיה, על כל רזיה (לא הייתה שאלה שלא נענתה ושלוותה בהרחבה רבה) ונופיה, לא אוכל להתחיל לתאר כיצד תצאו נשכרים ומחוייכים בליוויים של Friendly Trekkers. אני כבר סופר את הימים למסע הבא.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל