גבי נהג בגיאורגיה ”גבי-נהג מעולה בטביליסי“
נסענו עם גבי לטיול יומי בהרי הקווקז המושלגים.גבי איש מקסים חייכן ודייקן הגיע לקחת אותנו מהמלון לאחר תיאום בווטצאפ.מכיר כל אתר בדרך, מדובר במדריך מאוד מקצועי.בדרך הביא אותנו למסעדה גאורגית מצויינת.גבי לוקח את הזמן ברוגע ולא מיהר לחזור חזרה, ואף יותר מזה, בדרך חזרה עצר לנו בקניון טביליסי על מנת לקנות משהו.ממליצה עליו בחום נהנינו מאוד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל