אואסיס לגונה אפארטמנט ”אואסיסנלגונה דירות בבורגאס - גרוע מאוד“
סיוט- הגענו למלון, הדירות והנוף היו טובים ואז התחיל הסיוט, קיבלנו פנטהאוז ובו מקלחת אחת עם דוד קטנטן, לקח 3 שעות ל 5 אנשים להתקלח פשוט אין מים חמים למקלחת. שני מזגנים בחדר הורים וילדים לא עבדו- לילה של זיעה. ביום השלישי לא היה בכלל מים בברז. אין תודעת שירות בכלל. סרבו לבוא לטפל בבעיות וסרבו לתת שירות. דניס ואשתו בעלי המקום הודיעו לי שאם לא נראה לי שאשלם להם ואעזוב. בקיצור חבל על האכזבה והכסף לא להתקרב!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל