עמיר ואני חזרנו לא מזמן מהטיול שתמיד חלמנו עליו בווייטנאם, ואנחנו פשוט חייבים להמליץ על ויקי (Vicky) . היא הפכה את החלום שלנו למציאות שהייתה הרבה יותר קסומה ומרגשת מכל מה שדמיינו.
הטיול היה מאורגן לעילא - מהמדריכים המקצועיים והנהגים הנהדרים ועד למלונות היוקרתיים והארוחות המצוינות שחיכו לנו בכל יום. הכל היה מתוכנן בצורה כל כך מדויקת, שפשוט יכולנו לשחרר הכל, להירגע וליהנות מהדרך.
יש כמה דברים שהופכים את ויקי למיוחדת במינה:
הגינות ואכפתיות נדירה: הטיסה המקורית שלנו בוטלה ברגע האחרון בגלל המלחמה. ויקי הפגינה אנושיות יוצאת דופן ודאגה לדחות ולארגן מחדש את כל הטיול למועד אחר ללא שום עלות נוספת. ברגע שיכולנו סוף סוף לטוס, היא תקתקה מחדש את הכל - ויזות, מלונות והסעות - במהירות שיא.
זמינות גבוהה וגמישות: לאורך כל הטיול ויקי הייתה זמינה עבורנו לכל שאלה או עניין קטן שצץ. היכולת שלה לשנות ולהתאים דברים תוך כדי תנועה היא משהו נדיר שנותן המון שקט נפשי למטייל.
ירידה לפרטים הקטנים: רמת המסירות והמקצועיות שלה היא משהו שכמעט ולא פוגשים היום. היא דאגה לכל פרט ופרט כדי שנוכל פשוט "לנוח וליהנות", בדיוק כמו שהיא הבטיחה.
אם אתם מחפשים סוכנת עם לב ענק, מקצוענות ללא פשרות ודאגה אמיתית למטיילים שלה - ויקי היא הכתובת. בזכותה חזרנו עם זיכרונות לכל החיים.
מומלץ בחום רב! ❤️