ג'ו הסעות בודפשט ”מומלץ מאוד! שירות מצוין“
היינו משפחה של 5 אנשים. ג''ו הציע לנו הלוך וחזור מהשדה ואליו ב72 יורו (הכי זול שמצאנו לקבוצה של 5) . בהלוך הסיע אותנו נהג בשם קסבה, נחמד מאוד וצחקנו איתו קצת. בחזור ג''ו הסיע אותנו מוקדם בבוקר והיה מאוד אדיב ונחמד. בקיצור מומלץ לכל מי שמתלבט, מסיע בעיקר ישראלים אז אין ממה לחשוש (ג''ו סיפר לנו בעצמו שהוא היה בישראל פעם)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל