המדריך דויד קובוס ”טיולי בוטיק נהדרים בברצלונה“
קראנו על המדריך המלצות חמות והרווחנו בענק! לקחנו עם דויד שני סיורים - “ברצלונה הקלאסית” שהיה סיור היכרות עם העיר העתיקה, ו”בעקבות גאודי” - סיור המשלב אדריכלות הסטורית ואדריכלות חדשה. בנוסף הסיור מבקר בשכונה יפהפיה הנקראת גרסיה, שם זכינו לסייר בשוק אוכל אותנטי ולסעוד בפינת טאפאס ויין מופלאה.
הסיורים נפלאים, מרתקים ואפילו משעשעים. זכינו להכיר את הפנינים של ברצלונה, את מקומות המסתור שדויד מכיר כמקומי, לצד האתרים ההסטורים והתרבותיים החשובים של העיר. דויד התגלה לנו כאדם רגיש, סבלני, מעניין ומעל הכל מאוד איכפתי. הרגשנו שאנחנו מטיילים עם ידיד בברצלונה, ולא עם מדריך.
בקיצור, אם אתם מחפשים להכיר את ברצלונה בדרך מעניינת, ולזכור את מה שראיתם גם הרבה אחרי שחזרתם לארץ, אתם חייבים לעצמכם סיור עם דויד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל